tostosum Iste benm hep mızmız. Doğduğundan beri sürekli bir ağlama halinde sürekli. Tv yok tablet yok sürekli aktivite ve oyun halindeyiz ama sanirim burda da hata ettim kendi kendine oynamıyor sürekli tepemde🙆♀️ Kendi yaşıtlarıyla güzel oynuyor ben varsam bile ortamda oyuna dalıyor,ama evde ikimizken nadirde olsa oyuna dalarsa kıpırdamıyorum 2 dakika oturmak için farkederse tepemde çünkü 😐