cansuakyz Hep babasıyla gezdik ama akşam ama gündüz. Haftaya tek çıkmaya başlayacağım artık ne zaman tek çıkarmaya Başladınız
Lonewolf cansuakyz 1 aylık olduktan sonra tek çıkarmaya başladım.Eşim varsa onunla Yoksa yalnız sürekli çıkarım.
Ah_neredeee_vah_neredeee cansuakyz Güzelce emzirip altını değiştirip hiç vakit kaybetmeden hep çıkarırdım canım :) 21 aylığız hep beraber çıktık
NorthLight cansuakyz doğduğundan beri gündüzleri tek çıkarıyorum güneş alsın diye, tek cikaramicak ne var ki 🤷♂️
Medusafer cansuakyz büyük kizim 14 aylık küçük kizim 1 aylık birini kanguruya diğerini bebek arabasını koyup tek başıma hergun cikiuorum yürüyüş yapıyorum iki sezeryanimda da 4 gün bebeklerimi dışarı gezmeye çıkardım