Mnbz ikisi de kolaydı hemen kalktım ayağa. 2. Doğumum 38+0 da oldu. Kontrole gittim kasılmam çoktu acil sezeryana aldı doktor.. Ama kolaydı yani.sadece enfeksiyon kaptı dikişim. Şuan 43 günlük olduk..ara sıra sızlıyor iltihap akıyor. Batikon ve krem kullanıyorum.