Ebruferit Sevgili anneler önceden goguslerim dahà sert dolu olurdu şimdi o kadar değil meme terbiyesi kacincı ayda olur
NeclaDefne Ebruferit kişiden kişiye değişir ay olarak baz almamanızı öneririm bebeğin doyup doymadigini soruyorsanız o da beziyle alakalı
elifiii Ebruferit 3. aydan sonra oluyor genelde ancak memeler asla boşalmıyor yani bebek emdikçe süt gelir bitmesi diye birşey yok. meme terbiyesini soranlar için; sütün bebeğin emiş miktarına göre gelmesi demek.
Ebruferit Meevaa ilk başlarda sütü fazla üretir memeler ama zaman ilerledikçe bebek büyüdükçe bebeğe göre sut üretimi oluyormuş yani dolgunluk şişlik olmuyormus
Deletedmom115 Duyguaslannn Ilk aylar göğüsler süt doldukça sertleşir ama bir süre sonra sütüm olsa bile yumuşak olur
melek_42 Ebruferit Benim 1 ayda oldu meme yumuşak ama sağınca harıl harıl süt iniyor uçları da acımıyor