sbubaby Merhaba Sevgili Anneler, Bebeğim yaklaşık 1. Aydan beri gece sadece bir kez uyanıyor bazen uyandırıp emzirmeyi denedim ama emmiyor uyanamıyor. 11 de meme + mama ile beslenip uyuyor , 5 gibi bir kez uyanıyor bir daha 7 de tamamen uyanıyor 11-5 arası aç mı kalıyor ? nasıl uyandıracağım
Prensesbella sbubaby sarılık riski geçtiyse uyandırma kuzum sen yatacağın vakit emzir. Benim oğlumla oyleydi uyanmiyordu 3. Ay hala aynı. Neler yaptım ama inanmıyordu uymasa bile 2 çekip birakoyordu.
Mmrryy sbubaby benim 20 günlük bebeğim. Gece 1 de ancak uyuyor. 4-5 gibi uykusunda emziriyorum. Sonra sabah 8 gibi uyanıyor acıkınca kendisi
Bao sbubaby uyandırmayacaksınız😊 uyandırmanıza gerek yok. Bebekler sadece ilk 15 gün sarılık riski nedeniyle geceleri de beslenir. Risk bitince normale dönülür. Bebeğiniz kendi düzenini kurmuş. Acıkan bebek uyanır. Sakın uyandırmayın. Bu durumun keyfini çıkarın. Benim bebeğimde öyle. Geceleri deliksiz uyuyor. 5.5 aylık ve gelişimi gayet iyi. Uyku çok önemli bir şey. Beslenmek kadar önemli. Sakın insanların cahil söylemlerine uyup bebeği uyandırmayın.
sbubaby Prensesbella evet sarılık yok ilk 3 gün sararma vardı çok çabuk atlattık o dönemi 1 ay boyunca 2-3 kez uyandı bir ay olduktan sonra gece tamamen 1 e düşürmeye başladı
Akcakoca Bizde 2 aylığız akşam 7-8 gibi uyku rutini yapıp yatırıyorum gece 2 gibi kalkıyo (ağzını şapırdatıyo aranıyo) kaldırıp emziriyorum geri yatıyo sabah da 6 da uyanıyo aynı şekilde bi besleme daha yapıyorum 8 e kadar gidiyo sonra tamamen gündüz de kuş uykusu gibi yarım saat uyuyo 2 sefer mızırdanma falan da olmayınca kendi istediği şekilde günü geçiriyoruz
sbubaby Akcakoca ne kadar güzel 7-8 de uyuyorsa, ben 7 de uyutsam da mutlaka 9 da kalkıyor 2 saat uyanık kalıp 11 de uyuyor 😀
idilolo Uyandırmayın, uyurken rüya öğünü şeklinde verin, sonra zırt pırt uyanır yorulursunuz, bana uyandırma uyandırma dediler ben uyandırıp durdum şimdi uyumuyor, 3 ay 18 günlük gece 4 kez kalktı.
sbubaby idilolo teşekkür ederim, doktora daha yeni gittim kontrol İçin uyandırsam mı diye sormayı unutmuşum 🤦🏼♀️
sbubaby Bao çok güzel bir düzen hemde, gündüz bile kaçta uyanıp kaçta acıkacağını tahmin edebiliyorum artık bende bu düzeni bozmaktan korkuyorum açıkçası
Krtlmy sbubaby bizimkide öyle bence hiç düzenini bozma sonra bozulunca pişman olursun 2 aylık sarılık riskide yoksa kendi acıkınca kalkıyolar zaten
bade_ile_merve34 sbubaby uyandırma canım benim bebeğim de öyleydi kilosu gelişimi iyiyse uyandırma bana doktor dedi ki sen gece uyurken acıkıp uyanıp yemek yiyor musun? Hayır bebeklerde bir süre sinra öyle olur dedi. Uyku da yemek kadar önemli demek ki bebeğiniz kendi düzenini öyle oluşturmuş. Uyandirirsaniz ona alışır ve büyüyene kadar sıkıntı çekersiniz. Tadını çıkarın :)
Akcakoca sbubaby ışıkları kapatıyorum tv falan sessiz loş ışık diye gece oldu sanıyor galiba bizimki 😂 yada anası gibi uykucu 😅
aminegunes24 sbubaby 2 saate bir emzir sen kalk benim oğlum hiç uyanmazdı şuan 1 yaşında hala uyanmaz gece
fgnrcp2704 sbubaby kilo alımı ve sarılık riski yoksa uyandırmaya gerek yok ama yinede 4 5 saati geçmemesi gerekiyormuş kan şekeri filan düşer sonra Allah korusun benim bebeğimde 12 gibi yatar 4 5 gibi kalkar emer uyur mesela bugün 5 buçuk gibi uyandı emdi uyudu saat 10 da kalktı 2 aylık 😂
Prensescik sbubaby benimkide 40 günlük 3.4 günden beri senin gbii 1 yatiyosa 7 kadar aç uyanmiyor sarılık riskiniz yok çok şükür pazartesi doktora gidicez ozmn sorucam doktorumuza
ozsez85 sbubaby 6 saat uyuyor yani. Doktorum biZe 2. aydan itibaren gece 6-7 de uyuyabilir dedi. Aç olsa zaten uyanır