8.5aylik oglum war ve yatak odamizda besiginde uyuyor. Ama son aylarda bebegin kilo alimi da arttıkça artık gece uyanmalarinda sürekli besikten al emzir bi daha yatır bi daha al emzir bi daha yatir bel agrilarim başladı. Ailem uzakta 1ay esimden ayri ailemle kaldigmda ne guzel oğlum yanımda uyuyordu uyaninca hemen emziriyordum uykuya dewam ediyordu kaldigi yerde.