Günaydın anneler kızım çok öksürüyor içim parçalanıyor sağlık ocağına götürdüm burnunu temizle hep öksürük ondandır dedi neyse geçmiyor asla 3.5 aylığız bu zeytınyagı sarımsak konusunu çok duydum deneyip sonuç alanlar var mı bide nasıl yapabilirim lütfen yardım