Sarella papatyam_ ben ismimi değiştirdim dilekçe yoluyla ilk başta kabul edilmedi sonra baya bir uğraştırdı. isimde anlam bozukluğu gibi durumlarda değiştiriliyor diye biliyorum
papatyam_ Annis-ogul kimsenn adı değildi ilk başta koyduk ısınamadk eşim baştan beri istemiyodu şimdi değişmek istiyoruz
Ebrugoktug08 papatyam_ yanlış anlamayın ana yiğit koymanızı tavsiye etmem aşırı yaramaz oluyorlar yiğit ismindekiler ☺️
KahveliAnnee papatyam_ kulağına okunan isimdir gerçek adı huyu suyu o isme bağlıdır umarım dilediğiniz gibi olur
Masalnaz33 papatyam_ haberlerde çıktı e devletten kendimiz bile yapabilirsiniz artık diye acaba ne kadar doğru bilemem
Evsaanne papatyam_ malesef değiştirmiyorlar bunun için mahkemeye başvurmanız gerekecek bir ücreti oluyo 2500₺ Civarında ben tek bir harf silinsin diye başvurmuştum o bile kabul olmadı
Hande-ege papatyam_ isim değil ama görümcem soy ismini değiştirmiş kendi soy ismiyle hiç alakası olmayan bir soy ismi almış bir buçuk ay sonra sonuçlanmış. Diğer görümcem de annesinin soy adını almayı düşünüyormuş eşim değiştirmeyi düşünmüyor 😊
Gunesgizem Masalnaz33 herkes isim değiştirmeye başvurduğu için o kanun kalktı artık mahkeme yoluyla yapılıyor