Cemrebebek bi doktora götür canım çocuk cerrahisine. Onlar kabizlik hakkinda daha bilgili oluyolar inşaallah uzun sürmeden geçer kabızlığı bi kere korkarlarsa bidaha devamı geliyo zaten ben 2 senedir çekiyorum onu gerçekten çok zor oluyo. Bi keresinde hiç unutmuyorum kızım 5-6 gün kakasını yapmadı acile götürdük lavman yaptılar müşade odasına geçin biraz bekleyin öyle gidin dediler müşade odasına geçtim kızım ıkınmaya başladı bezini açtım yardım ediyim diye kakasini yaptı ama kaka resmen kızımın poposundan fırladı baktım kaldım öyle serttiki sonrasında zaten hep korktu hala dahada korkuyo