muberra58 Kızım 3 haftadır ek gıdaya başladı . Öncesinde de kabız olurdu ama bu kadar zorlanmazdı ne yedirirsem yedireyim kabızlığı geçmiyor aşırı ıkınıyor iki defa fitil denedik yaptı afedersiniz taş gibiydi fitile alışır diye daha yapmadık . Ama dün ıkınmaktan morardı resmen . Eczaneden lavman alıpda yaptık rahatladı ama sabaha yine aynı . Popoya yakın kısımda olan kaka aşırı sert sonra yumuşak geliyor bu neden olur acaba neden popoya yaklaşan kısımkatılaşıyor . Başına gelen var mı 😔
Gorkeminannesiii muberra58 olur kuzum anne sütüyle beslendiği için anca adepte olur ek gıdaya yaptıgın pürelere hakiki zeytinyagı damlat 1 damlada olsa o onu rahatlatır inşallah
Miniee muberra58 havuç kabız yapar ondan veriyosan biraz ara ver daha çok yeşil sebzelerden ver bol su içir, pürelerinede 1 çay kaşığı zeytinyağı koyabilirsin ilk başta, püre miktarına göre, 1 tatlı kaşığıda koyabilirsin.
Miniee muberra58 yemek yirken sürekli veriyorum kendi istiyo ne kadar içtiğini bilmiyorum tam olarak 30 ml içiyodur heralde, sınır yok suda istediği kadar yemek dışındada ver içiyosa.