Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 7.30 aylık. Katı gıdaya geçtikten sonra kakası katılaştı tabii. Sebze ve meyve püreleri yapıyorum. Çorba,yoğurt vs veriyorum.Biraz kabızlık yaptı sanırım. Çok mu katı veriyorum acaba ? Bu da bebeğimi bezıne yaparken bıraz zorluyor herhalde.Siz neler yapıyorsunuz ? Bebeğinize bu dönemde rutin olarak neler yediriyorsunuz ?Biraz paylaşır mısınız ☺