220520B Kızlar oğlum 17 aylık ve mamayla içiyor artık kesmek istiyorum çünkü alışkanlık haline gtirrdi çok sık uyanıyor ağlıyor zaten uykuyu seven bir çocul değil bölünsün istemiyorum uykusu. Ne yapmam gerekiyor tecrübelerinizi merakla bekliyorum ☺️
Tgbaaadmr 220520B canım ben doğduğundan beri alarm kurup o uyanmadan kalkıp mamasını veriyordum. 9 aylıkken vermemeye başladom uyanıyodu geri uyutuyuyodum cok huzursulanıp ağlamadıpı sürece mamasını vermedim. Sonra bende o da alışınca mamayı öylelikle bıraktık suan 15 aylık