Nazlicann1993 Selam aleyküm arkadaşlar 8 buçuk aylık bebeğim kabız oldu katı ve az yapıyor öneriniz nedir?
Rbulgen Nazlicann1993 canım 7 aylık benim bebeğimde az az ve katı yapıyor yaparkende sıkıyor kendini mamasına veya suyuna zeytinyağı koyuyorum iyi geliyo
Nazlicann1993 Rbulgen aynı durumdayım sıkıyor kendini çok hem de beslenme programın var mı doktora götürmeme gerek var mı
Rbulgen Nazlicann1993 yok canım kafama göre yapıyorum ama ayına göre olan sebzeleri veriyorum hepsinin içine de zeytinyağı koyuyorum zaten