Miracinannesi0 Bugün aşırı başım ağrıyordu hicbi ağrı kesici fayda etmedi sanki beynim kopacak gibiydi bebeğimde 18 günlük besikte sallıyorum uyuyor durunca hemen uyanıyor sürekli sallanmak istiyor bende yorgunum uykusuzum uyusa da bı yarım saat kestirsem diye bekliyorum uyumuyor kolum ağrıdı beşiği sallamaktan elimde olmadan kızıyorum bağırıyorum hemen peşine icim parcalaniyor bu gece de eşime vermistim 12 de uyudu saat 4 te kalktı normalde 3 saatten fazla aç kalamayan hemen aglayan bebek bugün 4 saat uyudu ve emip hemen yerine koyunca da hiç aglamadi hemen uyudu ve çok miktarda kustu acaba bişey mi oldu düşüncesi içimi kemiriyor 😞😞😢
Prettywoman91 Miracinannesi0 canım oluyor öyle bende 17 günlüğüz ve bazrn cinnet geçirecek gibi oluyorum sonrası pişmanlık tabiki ağlıyorum. Bebeğin acıktıgında ağlıyorsa iyiymiş benimki hic uyanmıyor kafayı yiyorum. Emzirme süren nasıl memende ne kadar takılıyor ?
Prettywoman91 Miracinannesi0 20 dakika iki meme mi tek mememi canım ? Ben 20 dakika emince yataga bırakınca uykusu varsa acaba doymadı mı diye kendim uyuyamıyorum
Buse0937 Canım sorunu olan bi bebek bunları yapar, ayaklarını karnına doğru çekip ağlıyorsa gazı vardır, üstü çok kalınsa üşüyorsa vb karnını zaytinyağınla ovala bacakları ileri geri yap üstğ çok kalınsa incelt biraz, sebepsiz ağlamaz yani kolik değilse 🥰
Bebitomm Ay ben bir kere cinnet geçirmiştim kakasını yapmıştı ama öyle böyle taşmamıştı o günde sanırım fazla gergindim bağırdım poposunu yıkarken ağlamıştı tabi bağırmama o günkü yüz ifadesini asla unutmuyorum ağlarken ki daha da bağırmadım yaşadığın pişmanlık tarif edilemez artık yorgunluktan ölsemde canım annecim lafından başka birşey çıkmıyor ağzımdan neticede onu dünyaya ben getirmek istedim nazınıda çekmek zorundayım 🥰
Hnm44 Ben çok kızıyorum 2 aylık uyumuyor huzursuz çok bağırıyorum. İşin ilginci önceleri kendimi suçlardim üzülürdüm. Şimdi hiç öyle olmuyor um. Sinir aliskanlik yaptı bende. Siz alışkanlık haline getirmeyin derim