Merhaba kizlar benim kizim iki yasina giricek 11 ayin 27 sinde cok saglikli bir bebegim vardi su gastro laneti basimiza gelene kadar kizim isal kusma halsizlik vardi geceleri uyaniyordu emzik verip geri yatiyordu bugun basima oyle kotu sey geldiki kizim birden yere dustu vucudu kasildi birden agzini sikmaya basladi morardi cok korktum oldum resmen kosarak ust komsula ciktim hemsire hemen yan yatirdi suni teneffus yapti kalp masaji yapti ama ben oldum oldum dirildim kizim gozunu acti doktorlar geldi ambulans geldi hastane gittik hastanede rotgen lanyapildi kizim yine ayni sekilde oldu kasildi hemen doktorlar aldi bizi cikarti komple beynine kan testlerine kalp hepsine baktilar hersey temiz cikti suan hastane yatiyor doktor tekrak boyle bir kriz cikicakmi die gozem altina aldi cok korkuyorum kizim iki uc gundur ne yemek yiye biliyordu ne su ice biliyordu hem isal hem kusuyordu bu kasilip boyle olmasi beni korkutuyor epilepsimi acaba doktor oyle birsey demek icin erken diyor cok saglikliydi dogumunda kolay olmustu sizce ne olabilir herseyi temiz cikti ama bu kriz neydi 😓suan tekrarlamadi ama cok korkuyorum