Heytbeee hiç korkmayın 9 ayda çok çok sıkıntılı bir zaman değil en kötü İhtimalle ameliyatla düzeltiliyor ailede var mıydı kalça çıkıklığı? Bize de birinci ayda biraz sıkıntılı denildi çift bez taktım Temmuz sıcağında 1 ay sonra tekrar çektirdim tamamen yok olmuştu ne kadar erken olursa o kadar çabuk geçiyor ama çözümsüz bir şey değil şükürler olsun ki üzülmeyin 🙏🏻 Rabbim tez zamanda şifa versin küçük pamuğa