Dogayzc1 Delirmek üzereyim 11 aylık kızım tam 3 haftadır gece 2 de uyanıyor saatlerce ağlıyor ayılıp kendine gelemiyor her gece aynı saat olur mu ya çalışıyorum da artık takatım kalmadı
mom554654 Dogayzc1 benimki de 11 aylık. Gece uykusuzluğu yüzünden işe başlayamıyorum. Sabrım tükendi benim de.
mom554654 Dogayzc1 sanrım sizinki uyku terörü gibi. Bir araştırın isterseniz. Okumuştum öyle hatırlıyorum.