Efem123 İyi geceler kızlar bebeğinize rahatlaması için rezene veriyormusunuz akşamlari rahat uyuması için veren varsa nekadr veriyosunuz ve nasıl veriyosunuz ?🤗 6 ayligiz bu arada
Caniminikisi Efem123 hayır vermeyın sız içiceksınız hatta kendı içtiğimi söleyim size Rezene tane kimyon ve yıldız anason 1 t. Kasıgı rezene 1t kagısı tane kimyon Büyüklüğüne görede 1 veya 2 tane anasonu kırıp kaynamıs suda demliyorum fresh preste bir kupa suyla ılıklasınca içiyorum
GzmmK Efem123 benim oğlum 50 günlük ben kimyon veriyorum günde ¾/5 çay kaşığı 6 aylık olsa hiç affetmezdim😂😂😂
Efem123 Caniminikisi bı arkadaşım lactamil kullanıyordu bilginiz varmı onu kullandinizmi oda güzel diyordu hem uyku yapiyormus hemde süt arttiriyomus
Denizdemirr Bitki çayları dozaj aşımı olursa sıkıntıya sokabilir rezene her ne kadar gaz için olsada sne içersen sütünden de iyi etki eder bebişine artı yukarıdaki kardeşimizin de yazdığı gibi anason la veya ısırgan otuyla birlikte kullanırsanda çokça süt yapar
Premsesannesi355 elmalikurabiye nasıl yapıyorsunuz biz iki ayligiz bir kaç kişi söyledi ama cesaret edemedim
Adababy Efem123 bebeğinin alerjik bi durumu yoksa dozunu ayarlayıp oma göre verebilirsinz ben şahsen hep rezene verdim 1 aylıktan başlayıp 3 aylığa kadar rahatlatıryo
elmalikurabiye Premsesannesi355 bize ebemiz soylemisti zaten. kendine hazirladigin caydan 1 cay kasigi ver diye. tane kimyon rezene ve corek otunu atip cay yapiyordum kendime. kizima da kullandim ebemizin ve doktorumuzun onayi ile. gaz uyku problemi yasadim desem yalan olur