Busraaa333 vücut ısısı 36 bazen 37 derece olabiliyor. Süt ise oda sıcaklığı dediğimiz 20-22° derece de 3 saat kalabilir bozulmadan. Ayrıca sütun kaldığı yer plastik bir kap… yine de sen bilirsin canım. Hassasiyet konusuna gelirsek ben mastit olmustum o kadar hassas o kadar acı verici o kadar kötü bisey ki artık mecburen gittim doktora meme iltihabi olduğunu öğrendim antibiyotikle başladım tedaviye. Benim bebeğim meme almadi bende sağmak zorunda kaldım. Korona geçirdik ve memeyi tam bosaltamadim biraz ağır geçirdik bebegimde bende.. geri de kalan süt dibe çökmüş ve bakteri oluşumu artmış.. derken mastite çevirmiş ve yoğun iltihap dolayısıyla beni perişan etti. Memede yaralar açıldı zeytin yağı Sürüyorum hala o yaralardan açılır korkusuyla.. o zaman 38 günlüktü şuan 4 buçuk aylık ve Ben hala mastitim çünkü bebeğim hala meme almıyor. Sütüm de maşallah Berekallah çok.. bir tane da sut çocuğum var ikisine de yeteyim diye sağma olayını biraz abarttım galba .sut üretimi fazla diye bazen işten güçten bebekten vakit bulup saatinde sağamıyorum mastit tekrarlıyor solgar lesitin kullanarak iltihabın ilerlemesine engel oluyorum tabi ki memeyi de tam boşaltıyorum. Ay ne uzun yazdm ya.. yazarken yoruldum. Sırf sen de bilgilen diye .😀😀😀😀😀 kıymetimi bil kiz😂😂 bu arada acil şifalar diliyorum… meme acısı da başka biseye benzemiyor ya… 🤢🤢🤢