_YanakReisinAnnesii Bebeğim 2 ay 10 günlük burnunu ne yapsam açamıyorum sürekli tıkalı nefes almakta zorluk yaşıyor şuan hırıltısı yok ama öksürüğüde var ne yapsam iyi gelir 😔
Kubravera _YanakReisinAnnesii bizimde aynı şuan. 2 ay 1 günlük. burnuna önce serum fizyolojik yapıyorum sonra aspiratörle çekiyorum. Kafasını sıcak tutun şapka olsun sürekli. Bir de göğsüne sıcak ( yakmayacak şekilde. Ilığa yakın ) havlu koydum. Göğüs hırıltısını rahatlatıyor deneyebilirsiniz. Geçmiş olsun 🙏🙏