Tatlış mi tatlış anneler öncelikle hayırlı geceler benim kızım 3 yaşında ve prematüre doğdu doğduğu günden beri üstünde gerektiğinden fazla düşkünlüğüm var mesela 1 yaşındayken telefonla oynamasına karşıydim ama Dedesi yani eşimin babasi inandina karşı olduğum şeylere alirstirdilar bu benim sinirimi çok bozuyor neyse işte şimdi kizim 3 yaşında ve aşırı derecede her şeye sinir oluyor saldırmaya başladı bir şey yapılmadığında ağlıyor her şeye cevap veriyor sanki karşımda büyük insan varmış gibi abartmıyorum aşırı derecedee çok bilgili o konuda MaasAllah’ı var bazen dayanamayıp yeter annecim artık kızıyorum doktora soylicem seni diyorum yani o kadar sinir oluyorum bazen kendimi tutamıyorum bu sefer eşime patlıyorum ailenden ötürü böyle bu çocuk diye sizce bu 3 yas sendromu mu piskolojik mi ne bileyim tavsiye edecek bitki cayi veya başka bir şey var mı yasayan var mi bu durumu