[silindi] Merhaba anneler, ben bebeğimi emziriyorum fakat bugün sabahtan beri başım ağrıyor. Geçer diye bekledim ama geçmedi arttı :( ağrı kesici alsam sütten geçip bebeğe zararı olur mu napıcam ben. Migrene çevirmek üzere😞
Busrata [silindi] canım susuz kalmıştır vücudun yazda geldi malum bol bol su iç malum bebekde alıyo susuz kalıyo bünye
Ugggg [silindi] Parol minoset icebilirsin benimde anı agrilarim olur genelde ağrı kesici içmeyi tercih etmem alismamak için bı Nescafe içerim iyi geliyor çok ağrın yoksa Nescafe içip patates dilimleyip anlina sarabilirsin oda iyi geliyo
elifiii [silindi] parol veya minoset, magnezyum varsa 1 adet de magnezyum tablet için. agrılara iyi gelir. vicks gibi birşey varsa evde ya da çin yağı ağrıyan yerinize sürün. iki ayak başparmağınıza aynı anda el baş parmaklarınızın tırnaklarıyla hayali çizgiler çizin(yatayda 10 gidiş 10 geliş şeklinde )
[silindi] AlyaBaby öyle mi, teşekkür ederim. Onlar da huzursuzluk yapıyor diye okumuştum ama mecbur içicem sanırım. Gerçi onlar benim ağrımı pek geçirmiyor ama :/
[silindi] Busrata sanırım öyle oldu öğlene kadar pek su içememiştim. Sonradan içtim ama fayda etmedi. Neyse bu sabah iyiyim