edanurseverr Bende oldum bebeğim tam 6.ayına girdiğinde şuan 8 aylık. Aşı olduğum günün akşamı ve ertesi sabahı sütümü sağıp döktüm 20 saat kadar emzirmedim devam sütü verdim. Ama bebeğim çok huysuzlanıp emmek isteyince mecbur verdim artık. Biz Nisan ayın da korona olmuştuk ailece bebeğim de dahil. Aşı dan sonra bebeğimde de ateş ve huzursuzluk oldu ertesi güne geçti. Şimdilik birşey yok bakalım inşallah yıllar sonra da kötü bir yan etkisi çıkmaz. Biontech oldum bu arada.