Uykusuzhayat böyle söyleme seni çok iyi anlıyorum oğlum 6 aylıkken hamile kalmıştım bende tekrardan evet bende istemiyordum naparım nasıl yaparım diye düşünüyordum ve o zamanlar kayınvslideyle bir yaşıyordum doğuma 3 ay kala kendi evime çıktım ve Allah öyle bir güç veriyorki ikisine birdende yetiyorsun ha yorulmadığım bunalmadığım günler oldumu oldu 2.bebeğim 3 ayına kadar kolikti sabah akşam uyku nedir bilmeksizin ağlardı ama artık oğlumla kızımı oynarken görünce iyiki olmuş diyorum iyiki Allah nasip etmiş oğlum kardeşini çok seviyor öpüyor kokluyor kardeşine herşeyde beraber bakıyoruz içini sakın karartma hakkında hayırlısı olsun 💜