Momssss Kızım 15 aylık ve hiç yerinde durmaz ve ben memleketten evime gidicem 10 saat sürüyor arabamızla. Sizce yol biter miii kızım durur mu nasıl oyalayabilirim yoksa direk uçakla mı gitsem ben
elmalikurabiye Momssss oto koltugunda biraz yiyecek biraz uyku biraz aa kamyon geciyor falan falan gidiyoruz. mumkunse 10 gubi falan yola cikin gece uyur
Momssss elmalikurabiye oto koltuğumuz malesef yok bi de gündüz yolculuk yapacağız tek şofr eşim uykusunu almazsa kötü oluyor o yüzden gündz yolculuk yapıcaz
elmalikurabiye Momssss oto koltugu uzun yokda mutlaka mutlaka ama mutlaka edinilmesi gerek bana gore. ucakla gitseniz daha konforlu ve acisiz olacak gibi 😂 ya da imkan varsa bir oto koltugu edinmelisiniz
Oznuratm Kendi arabanızla dinlenme tesislerinde falan arada durursunuz yanına geçip çizgi film falan izletebilirsin biraz yiyecek falan a bak kuş bak araba 🤣 oto koltuğunda arkada oturuyor oğlum uzun yolculukta canı sıkılınca sesleniyor anca