Deletedmom896 evet emzik kullanmanin avantajı da var aslinda bende bunu okumustum hatta sahit oldum düz yatarken kusmugu agzina kadar gelmisti agzinda emzik oldugu için geri yutmustu 😊
Busraaa333 1.ayindan sonra kilosu falan iyiyse sarilik da yoksa kendisi acıkmasini bekleyin uzun süre uyanmadiysa siz kalkdirip doyurun ben annelik iç guduyle 1bck 2 aylikken birakmistim gece beslenmesini kendisi uyanmasini beklemistim.yatirriken hep aynı yòne yatirmayın kulaklarina dikkat edin içe bükülmesin kafa sekline o yuzden dikkat edin