Merhaba arkadaşlar benim oğlum 33 hafta 4 günlük doğdu o zaman beyinde kan damlası gözükmüştü 3.2 büyüklüğünde hastaneden çıkardıktan sonra kontrole goturdugumuzde 2.8 büyüklüğünde duruyordu ultrasonda bakan doktor bu genel olarak bi çok premature bebekte oluyor korkma demişti şimdi oglum 11 aylik nöroloji çocuk gelisim bakması şart dedi hareketlerine davranışlarına eger bi sıkıntı görürse emar çekilmesi şart dedi kanama hala yerinde durduğu ićin çok korkuyorum kiminse bebeginde oldumu böyle bir şey nasil devam edildi bir bilgi verin lütfen