Kızlar merhaba kızım 23 aylık. Her gün okula gitcem diyor çantasını alıyor falan 🙄 biz kreş için 3 yaşı bekliyoruz. Haftada iki defa oyun evine götürüyoruz. Yeterli gelmiyor sanırım. Acaba yarım gün kreşe mi göndersem diyorum. Malum hastalıklar da arttı. Hasta olmasından da korkuyorum. Eşimle ikimiz öğretmeniz eşim sabahçı ben öğlenci. Evde sıkılıyor mu acaba ilgileniyoruz ama. Bilemedim göndersem mi ne dersiniz kafam karıştı. Bu arada eşim gönderme taraftarı değil şimdilik. Çok küçük diyor. Haklı da.. Şimdi ben onu dinlemesem kızım kreşte hasta olsa beni suçlayacak biraz o yüzden de çekiniyorum..