Kızlar çok çok mutluyum sma hastalığıyla mücadele eden Arel ve Alparslan bebeğin tedavi parası toplandı şuan % 100 oldu 🙏🙏🙏
Çok huzurluyum hep dualarimdaydilar darısı diğer smali bebeklerimize inşallah bol bol Instagram Facebook vede WhatsApp durumlarda bahsedelim destek olalım Allah’ın izniyle hiç bir yavru annesinin babasının kokusundan mahrum kalmasın 🙏🙏🙏🙏🥺🥺