Merhaba anneler 18 aylık kızım grip başladı sonrasında öksürük augmentin verdi doktor aferin ve öksürük şurubu verdi öksürük günden güne arttı antibiyotiğe başladığımızdan 3 gün sonra grip kesildi sonra doktor öksürük şurubu verme dedi antibiyotik bitti dün dibini gördük dün grip oldu şoklar içerisindeyim hastalandığından beri hiç çıkarmadık dışarıya. Başına gelen varmı bu durum antibiyotk içerken grip olması