Kızlar bebeğimle birlikte grip oldk. Doktorumuz viral enfeksiyon dedi. Şurup yazdı burnunu sık sık temizliyorum ilk gün emmek istemedi çok fazla. Bu arada ek gıdaya yeni geçmiştik o 15 gün anca oldu. Hem kakasını da yapamıyor diye 2 gündür bir şey vermiyorum. Emmek de istemedi. Midesine kabak gireceğine anne sütü girsin . Bol bol emzirmeye çalışıyorum ama az emiyor. Çişii azaldı. 3-4 gün önce dolu dolu bez alırdım. Acaba az mı emziriyorum. Yoksa hastalıtan mı böyle oldu. Anlamadım. Şurup portakallı. Ve çişi de berrak değil gibi hafif sarardı. Normal mi? Kafamı karıştırdı. Ek gıdayı kesmesemiydim. 🤷🏼♀️🤷🏼♀️