Gamzecesur Iyi gecler dünden beri 4 aylik bebegim uykudan cok kotu ağlayarak uyanıyor etinden et kopuyor sanki gece acile gittik gunduz doktora gittik gaz sancisi diyor neler yapmadım ama sonuc hala ayni ne yapmaliyim lutfe yardim edin
gozdesh Gamzecesur çok geçmiş olsun kuzuya. çay kaşığıyla rezene vermeyi denediniz mi? Benim bebeğimde işe yarıyordu.
mom726272 Gamzecesur sen gaz yapan bir şey yiyor musun canım? Ayda benim kızımda bağırarak uyanıyordu yanımda yatırıyorum korkmuyor artık
Elifsmotherr Gamzecesur Neyle besleniyor? Bnm kızımında ara ara olurdu karnına ısıtılmış zeytinyağı sürerdm sonrada üülenmis ağız mendiliyle sarardım. Rahatlardi.
Koalannesi Gamzecesur kıyamam ben ona dereotu çok faydalı bol.bol tüket hemde süt yapıyor test edildi onaylandı kızım.cok gazlı değildi arkadasim çok çekti gazdan ve dereotuna yatıp.kalkip dua ediyor birde gaz yapan yiyeceklerden uzak dur bir müddet 🥰
Miniknur Ayşe önerin masajını izleyip yapıyordum çok işime yaramıştı. Bir de rahatlatıcı müzik açıyordum konuşuyordum bebeğimle
Gamzecesur mom726272 hayir yemiyorm ama bizde anlamadik yani yavrum cok agaldi dun bugun biraz daha iyi ama az once gene bir aglamayala kallkti
Umranari Gamzecesur Benim kız kardesimin kızıda öyle kardesım gerekırse sabaha kadar inşirah suresı acıyor bebegın basında onu dinletıyor bebegıne cokda iyi gelıyorr şükürler olsunn
Zlm Gamzecesur masaj yapabilirsiniz kiraz çekirdeği yastığı benim kızımı çok rahatlatiyo kemer olani aldım ben ısıtıp beline sariyorum çok iyi geliyo ılık duşda vucudunu rahatlatabilir
Suziayik Gamzecesur ben karnına ve ve kakasını yaptığı yere zeytin yağı surerdim ve karnına o şekilde masaj yapardım rahatlardi
Gamzecesur Suziayik karnina denemedim ama birdaha uyanirsa yapicam poposuna ve kendine iciriyorum arada Kucukadamimm cok tesekkur ederim rabbim siznde yardımcınız olsun
Kucukadamimm Gamzecesur Eviniz soğuk değilse belden altını bı kovaya sicak su doldurup sokun . Orda biraz oynasın . Sonra bı gaz masajı yapın. Gaz damlası olarak relactaz bizde çok işe yaramıştı . Karnına ılık havlu koyup bisiklet sürme hareketi yaptırın. Birde bebeği kucağınızda tuvalet pozisyonunda tutup hafif zıplayarak gezdirin. Bunlar biraz rahatlatiyodu oğlumu. Kolikti bebeğim. Şuan 8 buçuk aylık olcak . Hala daha gazlanir.
mom554654 Gamzecesur kendi ayaklarını üşütürsen de etkilermiş. Ne kadar doğru bilmiyorum ama bana kızıyorlardı iyi giyin diye o zamanlar. Ben de yeni doğum yaptığımda ateş basıyordu bana giyinemiyordum. Ayaklarını sıcak tutmak önemliymiş.
mom554654 Gamzecesur iki çift çorap çok yelek falan da fazla bence. Çok giydirince bebekler çok huzursuz olur. Ortam sıcaklığında siz nasıl giyiniyorsanız bir tık üstü olarqk düşünün bence. Ben tişörtle geziyorum şu an ona da ince penye giydiriyorum. Yani tabi bu benim yaşamımdan örnek. Herkesin bebeği yine de farklı.
mom554654 Gamzecesur ben probiyotik damla bir de şurup kullanıyordum o zamanlar. Çok faydasını gördüm. Bir de ılık duş.