Aysegul011 Oğlum öyle benimde ilk aylarda gece uyansa hiç ağlamazdı uykum çok hafif olduğundan kıpırtısına uyandırdım doyururdum geri uyurdu biz bunun ağlamasını hiç duymadık diyenlere bende duymadım derdim hatta 😁 Ama kızım öyle mi hele bi indir kucağından etini kemiğinden ayırmış gibi feryatlar figanlar😁 Velhasıl şükretmek lazım gibi 😁