Sevgili yöneticiler , Moderatörler
Buradaki çoğu kadın ANNE
Zamanımız kıymetli
Bebeklerin dişi bitse atağı başlıyor o bitse uyku sorunu var ve biz aynı zamanda diğer işlerimizi de idame ettiriyoruz . Kendimize bi boşluk yaratıp uygulamaya girdiğimizde ( kendi adıma ) her 2 dakikada bir REKLAM çıkıyor . Gerçekten kıymetli vaktimizi bukadar çok reklama ayırmamız sizce adaletli mi ? Lütfen bu durumu minimuma indirin. Sevgiler İyi Çalışmalar.