Fitifiti Şimdi bu verdiğiniz cevapla hanımefendinin sorduğu soru arasında ne bağlantı var ben çözemedim :/
Bir kere verilen antibiyotik sonrasında zaten iltihap kuruyacak ama akıntı fazla ise dış kulak yoluna bile çıkış olabiliyor bu demek oluyor ki enfeksiyona sebep olan ajanlar buşonla birlikte orada tıkaç görevi görüyor . Yıkanmadıkça ve o ajanlar orada kaldıkça enfeksiyon tabi ki tekrarlar.
Siz neden yıkama işlemine bu denli karşısınız ?
İşini bilen bir hekim arkadaş gayette zararsız şekilde işlemi tamamlıyor zaten