Tavsaninanasi Kızlar 5 aylık bebeğim var. Mama sandalyesi alacağım. Uygun yollu, memnun kaldıklarınızı öğrenebilir miyim ?
Aaeess Tavsaninanasi baby plus hem çok uygun hemde ben memnunum kızım 2 yaşında hala kullanıyoruz. Pahalı birşeye bana göre gerek yok.
Alaranaz Tavsaninanasi bende e bebekten aldım 130 TL galiba gayette kullanışlı en fazla 1-2 sene kullanıyoruz çok pahalı bişeye gerek yok bence
Tavsaninanasi Aaeess bencede pahalı birşeye gerek yok. Söylediğinize baktım Alaranaz aynı ürün mü bahsettiğiniz?
Alaranaz Tavsaninanasi galiba aynı , yani onda da oturuyor bunda da oturuyor bence pahalı bişeye hiç gerek yok ,benimki bu