Elvn94
Bebegi kesinlikle ac birakmayin. Daha cok kucuksunuz sarilik riskiniz var. Acliktan aglamasin yani. Once meme verip uzerinede ne kadar yiyorsa mama verin. 60 cc yetmiyorsa 90 cc verin mesela. Ne kadr yerse. Ama ilk once her zaman meme verin ki sütünüz artsin. Benim sut arttirmak icin denemedigim sey kalamadı malt icecekleri, rezene cayi, hurma, tahin, yulaf ezmesi, lactamilin anne sütü vs. Fakat olmadı. En sonunda hep kesildim malesef. Sizde ne varsa deneyin. Özellikle de bol su. Ama olmazsada üzülmeyin. Mama öcü degil. Gayette saglikli bir ogljm var cok şükür 👍