Bal-Kaymak Kızlar yarın misafirim var. Islak keki bugünden yaptım akşam üzeri . Eşim ucundan yedi tabi dayanamaz 😂 borcamda yaptım üstünü streçledim ama dışarda mı dursun buzdolaba mı koymalıyım?
lavinya-lavanta21 Bal-Kaymak buzdolabına bıraksan daha iyi ben normalde üstünü streçleyip buz dolabına bırakıyorum gayette çok güzel oluyor
Brsnysr Bal-Kaymak çok da sıcak değil gerçi havalar ama süt sonuçta ekşir vs risk almayın atın dolapa servisten önce çıkarın oda sıcaklığında güzel olur ıslak kek