Merhabalar. Oğlum 13 aylık. Bezini bırakmaya yavaş yavaş başlıcam sanırım çünkü oğlum bezini kirlettiğinde yanıma geliyor ağlamaya başlıyor kucağıma gelmeye çalışıyor bakıyorum kaka yapmış. Hep bu şekilde yapıyor. Bide bezi bağlamama izin dahi vermiyor. Kaçıyor çekerek çıkarıyor resmen🤷🏻♀️ Bi kitap aldım bugün. Bayağı önermişler. Onu okuyup uygulayacağım bakim. İnşallah becerebilirim🤗❤️