1ana_2evlat Ya kızlar merak ediyorum, buradan 2.el ürün alıp satanlar önce para mı alıyorsunuz yoksa önce ürünü mü yolluyorsunuz? Yani benim bildiğim alan kişi parayı yollar satıcıda hemen kargoya verir. Usul böyle olmaz mı sizce de?
Deletedmom0099 1ana_2evlat yüksek fiyatlıysa yarı yarıya yapıyorum mesela beşik sallama motoru sattım 400 liraya 200 önce 200 sonra yaptım ama uygun fiyatlılarda önce para alıyorum
Cihangiriinannesii 1ana_2evlat Valla bence önce alıcı kargo yapmali ben güvenip önce para yatırmam açıkçası
1ana_2evlat Cihangiriinannesii Ama satıcı değil ki alan yani isteyen talip olmasi gerekmez mi ben alirsam bunu göze almalıyım yani satıcı neden önce yollasin bilmiyorum ben hep bu sekilde yaptim hem alirken hem satarken
1ana_2evlat Cihangiriinannesii Ve söylese birsey var canım güvensizlik varsa bu alanda satanda da oluyor
Cihangiriinannesii 1ana_2evlat Bilemiyorum dediğim gibi öyle bir şeye kalkissam önce alıcının kargo yapmasını isterim ben şahsen. zaten genelde güvenip bu tarz alışverişler yapmıyorum en iyisi bilindik siteler yada kapıda ödeme