Geçen mayısta bizde geçirdik kükürtlü bir karışım verdi dr eşim kızım ve ben kulladık. Evi ilaçlama yaptırdık. Görünmeyen bi varlık olunca evi ne kadar temizlesen de illaki larvası vs kalıyormuş o yüzden ilaçlama yaptırdık. evdeki her şeyi 60 derece ile yıkadık ütüledik. Sonrasında şükürler olsun ki geçti ama kabus gibi bir haftaydı. Yani demem o ki ilaçlama şart arabamızı evimizi ilaçlattık. Şimdiden geçmiş olsun.