Kızımda burun akıntısı hırıltı hapşırık vardı özellikle hapşırık aşırı vardı doktorumuz zaditen verdi sabah akşam 5 damla olmak üzere . Akşam 8de verdim 9 gibi iki kere uyandı emdi şimdi uyuyor uyanmıyor tepki veriyor kipirdiyor ama uyanmıyor normal mi? 5 aylık bu arada.