Merhaba güzel anneler. 14 aylık bebeğim var hala emiyor. Ama geceleri çok sık uyanıyor. Az önce emzirdim ve sütümün az geldiğini farkettim. Çok kararsızım vicdanımı da susturamıyorum. Sizce sütten kesmiyim? Siz kaç aylıkken kestiniz ? Bu arada ek gıdayı bayıla bayıla yemiyor hele çorbayı hiç içmiyor. Memeye aldandığını düşünüyorum