Merhaba güzel anneler benim bebeğim 3 ay 8 günlük ama sürekli ağlıyor sürekli kucağımda gaz desem o da değil kendisi çıkarıyor çok rahat bi şekilde. Meme reddi yaşıyoruz nerdeyse 1 aydır düzeldi düzelecek derken son bi haftadır çok daha kötü oldu önceleri gece 2-3 saatte bir emmeye kalkıyordu ama artık 1 saati bile bulmuyor uyuması. aç belli meme arıyor ama emzirince de çığlık çığlığa geri uyuyakalıyor sabaha kadar böyle devam ediyor hep böyle mi olacak niye emmiyor anlamıyorum 🙁