Handeyz Bebeğim 5.5 aylık ve asla uyumamaya başladı. Kuş uykusu gibi hemen uyanıyor. Ve artık daha rahat uyuması için rezene kullanmayı düşünüyorum. Tavsiyeleriniz nedir? Marka ver verme gibi tavsiyelerinize ihtiyacım var.. 😅
Akbasrabia Handeyz valla ben ilk oğlumda kullandım gazı için bi faydasını görmedim zararını da görmedim 😆
kenankaan Handeyz lütfen rezene vermeyin, doktorlar rezene önermiyor, Eğer epilepsiye yatkınlığı varsa nöbet tetikleyebilir. Oğlum epilepsi hastası ordan biliyorum, doktorumuz bize bunu sormuştu nöbet başlayınca
Anneyimbennn Handeyz ben 3 aylıkken 3 çay kaşıgı vermeye başlamıştım cnm doktorum ver demişti Bi sıkıntı olmuyo sallama içiyordum içerken onada veriyordum hem güzel süt yapıyor
Merguse Handeyz bn hem kendim içtim hem bebişe verdim papatya ve rezeneyi aynı bardakta demliyodum iki çay kasıgı veriyordm bebek bütün gün uyuyodu ama öylr böyle değil yani mesela öğlen 12 de uyanuyodu 2 3 de tekrar uyuyodu 6 7 ye kadr sonrs geve 1 de gece uykusuna yatıyofu iştr öğlen 12 ye kadr uyuyodu sonra buralarda okudum vermeyin siz icin falan diye bıraktım şuan cok düzensizleşti uykusu 🥲 ben uyku icin vermiyordum gaz icin doktor demişti bi çay kaşı verebilirsin diye gazsızdı bebeğim ama ben icerken bi kaşık veriyodum ama şimdi vermiyorm işte 3 4 gündür değişti uykusu bence iyice araştırıp ver
Azyef @Handeyz# merhabalar rezene hakkında bılgım yok ama öncesinde uyku saatlerını duzenleyıp bır kaç gün denesenız mı beklı orda bi sıkıntısı vardır
Handeyz Azyef ya aslında çok düzenliydi 7 8 gibi uyuyor sabah 9 da kalkıyordu. Ama son günlerde bir şey oldu sanki geç yatıyor ve gündüz asla 10 dk dan fazla uyumuyor. 😢
Handeyz Akbasrabia erkek kardeşim için annem kullanırdı o mışıl mışıl uyurdu. Şaşırdım açıkçası işe yaramayan duymamıştım. Ama zararı var mıdır bebek rezeneai kullanmak lazım ama piyasadakilerde kimyonlu Dalan yazıyor.
Azyef Handeyz en geç 7.30 da uyandırın 3 uyku yaptırın 2 uzun 1 şekerleme olacak şekilde. 2 saat ekleyin uykulara bırde böyle deneyın
Baby_Lena Handeyz bebeklerde ıhlamur harıcı bıtkı cayı onerılmıyor unutmayın kı her bıtkı bı ılac nıtelıgınde sız kendınız ıcın sütünüzden yavrunuzada etkı eder.
Anneyimbennn Handeyz doğadan dı galiba fark etmiyo hangisini içiyorsam 3 çay kaşıgı kadar fazla değil zaten
Handeyz Azyef gündüz iki uyku 1.5 saaten 3 saat uyutuyordum. Ama dediğim gibi bu ara ne yaparsam yapayım yok..
Pelloo Handeyz Ben bağdat baharat kullandım 2 veya 3 çay kaşığı ver demişti doktorum. Arada açık alıyordum tabii ama güvendiğim yıllardır alışveriş yaptığım aktardan.
mustafayamaninannesi Handeyz rezene lütfen kullanmayın ne kendinize ne bebeğinize çinko içerdiği için ilerde gen hasarı yapabilir dedi bize dr umuz 3. Ay tamamen içmeyi bıraktım
pnrbyrk 2 doktora sordum 2 doktorda rezene çayını önermedi ki bebeklere bir çok bitki çayı yasak ve rezene için şunu demişlerdi doktorlar içinde bulunan bileşen ileriye dönük rahatsızlık yaşama sorunu çıkarıyor evet şuan belki kimse diyemez herkes kullandı bişey olmadı bende mi olucak istisnalar kaydeyi bozma gen bozukluğuna kadar yol açabiliyor demişti bu yüzden rezene önerilmiyor netten de araştırdım gerçektn öyle