Muhammederenay sağ tarafi tam oturtamadım sanırım oğlum uyudugu icinde bu saatte cok ses yapmam istemedim esime gostericem sabah olmadi satmam zaten kimseye. Yatagın kenarına takılan aparatı daha var alt acma deniyor sanırım hic kullanmadım isteyen olursa onuda sabah atarim resmini