Melihaa59 https://imgyukle.com/i/kn5SMR KIzlar akşam üstü yaptım testi şimdi böyle olmuş gebelik varmıdır ???
Mom62636362 Melihaa59 normalde 10 dkdan sonra çıkan çizgiler geçersiz olur ama sizinki baya belli. Bence bir test daha yapın
1prens_annesi Melihaa59 ne kadar süre sonra çıktı o önemli eger yaptiktan sonra hemen olustuysa hayırlı olsun tabi en sağlıklısi kan vermeniz ama bende gebeligimi silik bir çizgi ile öğrenmiştim
_YanakReisinAnnesii Melihaa59 bence tekrar test alıp yapın 10 dakika içinde çıkan sonuca bakın bende de bir kere üstünden saatlerce geçince böyle olmuştu ama hamile değildim