Ebrubayy Kızlar selam, sma optipro kullanan anneler bebeğiniz kabız oluyor mu? Ya da çok gazı oluyor mu? Bir de diğer çeşiti varmış comfort.hangisi daha iyi?
Adaduygu Ebrubayy ben optipro yu kullandim cok gaz yaoti kaka yapamadi sonra aptamile gectik gayet memnunduk
Birannebirbebek7 Ebrubayy ben comfort kullanıyordum kilo alımı çok azaldı şimdi bir süredir optipro kullanıyorum hem kakası düzene bindi hemde gözle görülür bir kilo alımı var
Aysee21 Ebrubayy ben de kullanıyorum 2900 doğdu oğlum hem mama hem meme veriyorum 3 ay oldu 6.5 kilo olmuş çok da memnunum yani mamadan kabızlık gaz da yapmiyo
Birannebirbebek7 Ebrubayy aptamil de denedim ama sma dan çok memnunum anne sütüne de en yakın mama olduğu konusunda birkaç doktordan teyit aldım
anneyimm82 Ebrubayy ben iki aydır kullanıyorum ama çok değil arada veriyorum bebeğim hastanedeki diğer mamayı diliyle itiyordu ve çıkarıyordu bu mamayı çok sevdi ve tadı anne sütüne en yakın mamaymış. İçinde şeker yok aptamil gibi boş kiloda yapmıyor. Baştan beri gaz sıkıntımız var ama mamadan kaynaklı değil. Gaz ve kabızlık yapmadı bize. Bence sma mama olarak kaliteli