Melisduman Arkadaslar bebegime mamada veriyorum ama meme reddi olmasindan cok korkuyorum. Kasikla kadehle denedik ama cok agladi. Biberonla veriyorum. Onereceginiz biberon var mi?
Koala06 Melisduman Mamajo ve chicco kullanıyorum ama pişmanım. İlk işim philips avent almak olacak. Akıtıyor biberonlar anlamadım gitti. Başta akıtmazdı klavuzda kaynatmaya müsait yazıyor ama 3. Kaynatışımda kapağı tam otırsa bile emzik kıdmı hep yamuk kaldı
Zhrabrk Melisduman kasik biberon denedinizmi birde eds (emzirme destek sistemi) var onunla deneyebilirsiniz hem sütünüz artar hemde meme reddi yasamazsiniz
Zeynepmesut Koala06 avent olacaksam önermem canım meme ucu çok içine giriyor bebek emerken çok yumuşak olduğu için yinede sen bilirsin
aydefe Zhrabrk aynen sizin de dediğiniz gibi kesinlikle eds sistemini denemeli👏👏ben de bir süre oyle yapmıstım.bır beslenme sondası alacaksınız borunun bır ucunu mamaya bır ucunu meme ucuna koyacaksınız memeden emerken mamayı da almıs oluyor.bıraz zor gelebılır ama memeyı unutmaması ve süt artısı ıcın en guzel yontem bu.mamayı hazırlayıp bı cay bardağına koyuyordum bacagımın arasına sıkıstırıyordum(ben yalnız oldugumdan boyle yapıyordum sıze bırı yardım etsın)o sekılde kullanıyorsunuz.mama sızın hızanızda kalmalı boruyu yuksekte tutmayın akıs hızlanmasın
1ana_2evlat Chicco kullandım 6 ay emdi sonra sütüm azalınca 6 aydan sonra sadece mamaya devam ettik. Ama bunun sorumlusu biberon değildi, kızım sağ göğsümü almak istemedim tek sol memeylede ancak 6 ay doydu.
Koala06 Zeynepmesut Hmm Anladm canım peki ne önerirsin? Bu elimdekilerden hiç memnun değilim üst değiştiriyorum hep akıttığı için
Zeynepmesut Koala06 diğerlerini bilmiyorum canım Valla lansinoh meme ucu çok yumuşak olmadığı için bebek ağzına tam oturuyor
Mehmetaslan Melisduman güzelim şırınga ile verebilirsin. Hem seni bırakmaz hem sütün artar. Mamayı hazırla şırınya çek seni emerken emmeyi jesitiği anda şırınganın bi havasıı aldı göğüs ucunu ağzından çıkatmadan dudak kenarından şırıngayla mama damlat süt sanıp daha çok emiyor 15 gün bu şekilde uğraştım işe yaradı
Elfctllm Bende nuk aldım ama almıyor ağır akıyor diye tam anne gogus ucu o da sonra ilk baby time diye gögüs pompası aldık onun biberonu ile emiyor ama o da çok tazyikli bilemedim bende
Mehmetaslan Melisduman şırıngayla verirken mamayı bitir canım sütün artana kadar bebekte aç kalmamıl olur. Sık sık uyanıp emmek istemesi seni strese sokabilir dite söyledim canım bunu. Bunun dılında kendi keşfetmelisin benim joker besinlerim var. Her annenin özel olduğunu düşünüyorum benikiler balık özellikle levrek tavuk ve un helvası ayrıca 4 bölmeli kahvaltılığım vardı içine çiğ badem ceviz kuru incir hurma ile yanında 1 litre su her emzirme öncesi sonrası hep yedim. Ayrıca emzirirken su içmek sütü daha çok arttırıyor. Mama takviyeli emzirme yapmadığın zamanlarda keyifli hale getirebilirsin emzirmeni. Sevdiğin bir müziği açabilirsin hafif bi sesle yanına kurıyemişlerin su veya sevdiğin bi bitki çayı bebeğine müziği hafif hafif söyleyerek emzirebilirsin.. Bu seni rahatlatır stresini bi nebze azaltabilir. Mutlu anne eşityir mutlu bebektir. Bebeğinede müthiş enerji sağlayabilir. Gazını çıkarırken ne müzikleri açıp dans ettik banada iyi geldi bebeğiminde ağlaması hafifledi. Şimdide müthiş bi kulak var inşallah sonradan kapanmaz bu durum. Bebekken dinlediği bütün sanatçılara aşına hiç dinlemediği bi müziğinde bile kulak kesiliyor hemen dinlediği biri değilse hiç oralı olmaz. 🍀 Umarım seni uzun yazımla sıkmamılımdır güzel anne nacizane tavsiyeler silsilem bu kadar musmutlu günleriniz olsun 🤲🌾✨🌈
Elif3406 Melisduman eds sistemi kullanmanızı öneririm. Biberon zorunda kalmadıkça kullanmıyorum ben çünkü üst üste bi kaç kere kullandığımız an memeyi reddediyor kızım. Sizede önerim bu hem sütünüz de daha fazla azalmamış olur.
Yigitkerimsmom Elif3406 nasıl kullaniyorsunuz ve 6 aylık olmak üzere olan bebeğe de uygun mu bu yöntem? Ve nerden temin edebilirim Trendyol vs