yaseminoztrk morcicegim bugün 2. Doz bexsero olduk ilkinde çok ateş olmuştu hastaneye falan gitmiştik gece inşallah bu defa olmaz
kenankaan Bebek-annesi 14 aylıkken bexero ilk doz, 15 aylıkken nimerix oldu tek doz, öbür ay bexero ikinci dozu olacağız aşıları eşim aldı her biri 400 küsür civarlarında falandı ayrı ayrı
Bebek-annesi kenankaan ya başkaları da mesela 6. Ayda kimisi 9. Ayda falan yaptırıyor ben anlamadım bu özel aşı istenilen zamanda yaptırılıyor sanırım.
yaseminoztrk morcicegim teşekkür ederim sağolun 🌸 umarım sizinde sorunsuz sıkıntısız geçer aşılarınız
kenankaan Bebek-annesi özel aşı ve ayına göre doz zamanlaması değişiyor. Bazısı karma aşılarla çakışmasın ağır olur diye diğer aylarda yaptırıyor. Ama 1 yaştan önce başlamak en iyisi. Oğlum hasta olmasa öyle yapacaktım